Search

disclaimer

 

If you require any more information or have any questions about our site’s disclaimer, please feel free to contact us by email at contact@machahidpress.com.
Disclaimers for machahidpress.com

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. machahidpress.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (machahidpress.com), is strictly at your own risk. machahidpress.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.

From our website, you can visit other websites by following hyperlinks to such external sites. While we strive to provide only quality links to useful and ethical websites, we have no control over the content and nature of these sites. These links to other websites do not imply a recommendation for all the content found on these sites. Site owners and content may change without notice and may occur before we have the opportunity to remove a link which may have gone ‘bad’.

Please be also aware that when you leave our website, other sites may have different privacy policies and terms which are beyond our control. Please be sure to check the Privacy Policies of these sites as well as their “Terms of Service” before engaging in any business or uploading any information.

Consent
By using our website, you hereby consent to our disclaimer and agree to its terms.

Update

Should we update, amend or make any changes to this document, those changes will be prominently posted here.

 

 

 

إذا كنت بحاجة إلى أي مزيد من المعلومات أو لديك أي أسئلة حول إخلاء المسؤولية موقعنا، لا تتردد في الاتصال بنا عن طريق البريد الإلكتروني في contact@machahidpress.com.
إخلاء المسؤولية ل machahidpress.com

يتم نشر جميع المعلومات على هذا الموقع بحسن نية ولأغراض المعلومات العامة فقط. machahidpress.com لا يجعل أي ضمانات حول اكتمال وموثوقية ودقة هذه المعلومات. أي عمل كنت تأخذ على المعلومات التي تجد على هذا الموقع (machahidpress.com)، هو على مسؤوليتك الخاصة. machahidpress.com لن تكون مسؤولة عن أي خسائر و / أو الأضرار في اتصال مع استخدام موقعنا على الانترنت.

من موقعنا على الانترنت، يمكنك زيارة مواقع أخرى عن طريق اتباع الارتباطات التشعبية إلى هذه المواقع الخارجية. في حين أننا نسعى جاهدين لتوفير روابط نوعية فقط لمواقع الويب المفيدة والأخلاقية، ليس لدينا أي سيطرة على محتوى وطبيعة هذه المواقع. لا تعني هذه الروابط لمواقع ويب أخرى توصية لجميع المحتويات الموجودة على هذه المواقع. قد يتغير مالكو المحتوى والمحتوى دون إشعار وقد يحدث قبل أن تتاح لنا الفرصة لإزالة رابط قد يكون “سيئا”.

يرجى العلم أيضا أنه عند مغادرة موقعنا على الويب، قد يكون للمواقع الأخرى سياسات وشروط خصوصية مختلفة خارجة عن إرادتنا. يرجى التأكد من التحقق من سياسات الخصوصية لهذه المواقع وكذلك “بنود الخدمة” الخاصة بهم قبل الانخراط في أي عمل أو تحميل أي معلومات.

موافقة
باستخدام موقعنا على الانترنت، فإنك توافق هنا على إخلاء المسؤولية لدينا والموافقة على شروطها.

تحديث

وفي حالة قيامنا بتحديث أو تعديل أو إجراء أي تغييرات على هذه الوثيقة، سيتم نشر هذه التغييرات بشكل بارز هنا.